future university?

Tjenare alla ni där hemma. Senaste gången ja uppdaterade så var det värmebölja och fint och efter det blev det bara varmare! Men nu är det tillbaka till kaaallt :/. Vi har påsklov nu sen måndag och har gjort lite småsaker, gymmat, varit ute och ätit, träffat Lucias föräldrar och varit till Oxford med dem! Det är nog en urfin stad och definitivt ett ställe där jag skulle kunna studera (om jag hade några 1000)

Och då det var som varmast och vi alla visade våra kritvita ben i shorts så bestämde jag och Lucia oss för att gå och ta en spraytan, och jaa till en början var jag ju nog svart/orange haha men vi blev nog fint gyllenbruna efter några duschar.

I alla fall så ser jag nu bara fram emot att mamma och pappa skall komma, 5 dagar så ser jag dem ! Det har varit så svårt att spara pengar nu som jag skulle göra för det är så mycket fina sommar & vårkläder överallt. Ojj ojj, im in shopping heaven. Nu har jag äntligen blivit mer aktiv med min kamera så jag har tagit en del bilder .. Nu börjar dock det irriterande jobbet med att ladda upp dem ..


En till vandring uppför Malvern Hills blev det en söndag
















Lata dagar i parken bakom skolan mitt i värmeböljan


Solande med Jack och Sylvia
















Tågunderhållning påväg till Oxford














En del av universitetet




Och så sist en bild på jackan som jag köpte i Oxford och mina semi nya bargain skor. Bilder är tagen idag påvägen hem från en supergod lunch.


Kommentarer
Postat av: Hetti

Såååå fin jacka å skor!

2012-04-06 @ 07:00:06
Postat av: Mamma

Underbara bilder igen och vi väntar så på att få träffa er alla.

2012-04-06 @ 07:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0