värmeböljan del 2

Det är helt löjligt hur varmt det är här, vad man en gör så rinner bara svetten. Jag tänkte att eftersom vädret är så fint och jag har massor med tid kan jag gå till skolan. Dåligt val Sara, ni kan ju föreställa er hur lagom fräsch jag såg ut då jag kom till skolan och dessutom så tappade jag bort mej lite på vägen. Att sitta i klassrummen är nu helt hopplöst så till och med vår geografilärare gav upp och vi gick ut och köpte glass och "studerade floden" (mycket seriös geografi lektion).

Idag fyllde Russ (pappan i familjen) 50 så vi har firat honom lite. Och mamma, han gillade verkligen presenten ni skickade. Det är så skönt med helg nu, får se vad vi hittar på. Imoron tror jag att det blir ännu varmare .. men jag skall inte klaga. Nu skall jag och Finja ta och bara ta det lungt och se på nån dum film.


massor med kort överallt


slutet på min svettiga promenad till skolan


en meningsfull geografitimme, men de var helt enkelt för varmt för att göra något !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Njut av värmen på tisdagen är det över. . . Va roligt om Russ gillade "pläkkilyktan".

2011-10-01 @ 08:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0