too much to do, too little time

Förlåt för lite trög uppdatering dom här senaste dagarna, men ja har helt enkelt inte hunnit. Det har varit skola, träffa nya människor och bli av med alla läxor .. Just nu har jag en av mina sköna sovmornar men den kommer att gå åt till att försöka få klart min geografi uppsats. Men jag trivs jättebra och det är så roligt att man börjar känna folk här, vår skola är inte så himla stor så man lär känna alla så småningom. Vädret här är fint och soligt jämfört med vad jag har hört från er Vasabor. Jag har varit lat med att ta med min kamera så många spännande bilder blir det inte, men här har ni en liten glimt av vad jag har gjort de senaste dagarna.


En morgonlenkki blev det senast då jag hade sovmorgon, och ni får en ide om hur seriösa mina lenkkin e då jag tar med min kamera (vem tar med kamera på lenkki?) men det är hur fint som helst att springa i skogen och ut på fälten.





... Jaha nu sluta tydligen bilduppladdnignen fungera, så inga fler bilder nu, men nu vet ni i alla fall att jag lever och mår bra ! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser ut att stortrivas med ditt nya liv och vi här hemma är glada för det men saknar dig så. . . Kram, kram. . .

2011-09-17 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0