gute nacht

Ni som undrar hur mitt rum ser ut, här har ni ett par bilder. Som jag tidigare sa så delar jag och Finja rum, det är inte stort men jag trivs. Fixar oss på morgonen, sitter på datorn och sover är det enda vi gör i rummet så vi behöver inte så mycket space. Men det är mysigt att ha nån att prata med på kvällen. Mer bilder från huset kommer senare.

Vårt rum har 2 sängar ett "garderobsrum", en byrå, ett skrivbod och ett litet bord. Min säng är hur bekväm som helst, mycket skönare än hemma, jag sover som en stock i den varje natt. Det är så konstigt hur trött jag är här varje kväll, direkt då jag sätter huvudet på kudden så slocknar jag! Nu skall jag snart ta och sova i min sköna säng, ha det bra, godnatt!


En råddig version av min säng och en del av vårt rum...


...och en lite mer städad




Kommentarer
Postat av: Mamma

Rummet ser riktigt mysigt ut men försök hålla det städat. Kram xx

2011-09-02 @ 07:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0