somewhere over the rainbow

Tog bussen till skolan klockan 9 med Finja och hade film studies (I really like it) och sedan psykologi. Efter det hade jag en timmes paus, en kille från min psykologi frågade om jag och Finja har lust att komma på en kopp kaffe till Costa, så det blev en trevlig pratstund där. Oliver (killen från psykologin) var hur trevlig och snäll som helst. Och så visade det sig att han spelar rugby för Worcester warriors, Worcesters kända rugby lag och alla som spelar där är mini kändisar här i Worcester, lite coolt var det ju. Så nu har jag och Finja fribiljetter till rugby matcher när vi vill, great! Efter kaffestunden var det historia som gällde för min del, helt okej var det, men lite tungt att vara i skolan till 16.15. Efter skolan åkte jag och Finja hem och här sitter jag nu. Dagarna går alldeles för fort och det känns som om jag borde hinna göra en massa, men tiden inte räcker till!


Fast det var hur fint väder som helst och solen sken kom en regnskur mittiallt och vi blev genomblöta, men på vägen hem tittade regnbågen fram.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin bild ni lyckats få på regnbågen. Stig upp tidigt i morgon om du har många skolarbeten ogjorda. Kram xx

2011-09-13 @ 21:25:08
Postat av: Anonym

2011-09-13 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0