haircut

Idag har det varit en sån otroligt varm dag att jad trodde att jag skulle smälta ! 30,8 grader visade termometern och det här är tydligen det varmaste det har varit i september sedan 1895, inte illa.

Har haft en bra skoldag med en lång sola och ta det lungt paus med Finja och Emily mitt på dan och så träffade jag Laura efter skolan. Efter att ha skaffat lite hårfärg och sånt var det dags att åka hem. Och så var det frissa som gällde, jag fixade till luggen och toppade håret, inte så mycket annorlunda, bara lite kortare. Men jag är nöjd. Och såklart var det Laura som var frissan, måste säga att hon är superduktig. Finjas hår blev mörkare och kortare, riktigt bra blev det också, det är hur najs som helst att ha en frissa i huset. Jag får ta och visa min frisyr här nån dag då jag får en vettig bild på den.


Inte behöver man frysa i alla fall




Jag är riktigt nöjd med resultatet, skall visa det här någon dag


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni tycks nog ha allt som behövs. . . Kram, kram. . .

2011-09-30 @ 05:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0