I'm back again

Nu har jag nog varit en dålig bloggare en stund. Så nu skall jag ta tag i saken. På söndag kom vi upp ur sängen fast vi var helt utmattade efter Birmingham och åkte till Malvern för att skrinna (inomhus) med Connor och Tim. Jag måste säga att skrinning inte är engelsmännens starkaste gren. Jag fick känna mej lite duktig då jag kunde skrinna bakåt och göra ett par piruetter, haha väldigt imponerade. Fast det var ju också jag som såklart stod för dom riktigt graciösa magplasken på isen. Fick en rundtur av Malvern (stad/by ca. 15 minuter från var vi bor) och åkte sedan hem, hade e jättekul dag. Resten av söndagen blev en städdag, det behövdes nog.

Veckan har annors mest bara rullat på, har haft psykologi prov som gick helt okej och har allmänt haft en riktigt nice vecka, lär känna mera och mera folk. Är fortfarande på jakt efter en vinterjacka men det går inga vidare. Imorgon (fredag) har jag ingen skola, vår lärare är inte där så vi fick bara några uppgifter att göra. Så helgen började redan nu för mej, great! Firade med lunch på Nando's idag med Finja. På onsdag hälsade vi på Debs bästa vän som fyllde 50 och hade kalas. Och det roliga är att hon tar med alla sina vänner och släktingar till Wales för att bo i en "herrgård" över helgen, och Deb & Russ var inbjudna och tydligen vi också! Så helgen spenderas i Barmouth vid kusten i Wales, inget fel på det. Här har ni några bilder från skrinningen, ingen vidare kvalitet då det var så mörkt, "disco ice skating" you know.


inte så varmt längre


Finja med en av alla 1000 småbarn som stod ivägen med sina störande "balans-djur"


Tim, jag och Finja

Jag och Connor

Och sist men inte minst måste jag visa en bild till min kära mamma, titta, jag kan visst!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka underbara bilder och i synnerhet den sista. . .

2011-10-14 @ 05:32:34
Postat av: hetti

var e ditt balansdjur? :O söt bild dendär första!

2011-10-14 @ 08:29:53
Postat av: Tuulia

hahah ja var e ditt balansdjur sara? XD

2011-10-18 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0