bowling

Nu skall jag snart och sova för det är väckning klockan 6 för att åka till Wales, 3-4 timmar i bil blir det väl. Idag har jag haft en skön ledig dag, haft en skön sovmorgon, kort moronlenkki o sen in till stan för att möta Finja då hon slutade. Shoppade lite små saker som behövdes och så. Hem igen och fara o mega mat-handla med Deb, de är nästa kul att gå i matbutiker då allt som finns där är så annorlunda. Nu på kvällen gick jag, Finja, Heidi och Lucia och bowlade, riktigt kul, men mina fantastiska bowling talanger kom ju verkligen fram. Så nu försvinner jag över helgen till Barmouth, skall försöka ta mycket bilder. Ha en bra helg alla!




Till mitt försvar kan jag säga att första omgången gick betydligt bättre.. Och förresten, vi hade vår skärm på finska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0