bad day/good day

Fredagen började med att vara en dag då ingenting riktigt går som jag vill och feelisen inte är på topp. Det var svårt att stiga upp från sängen och att sedan ta sig till skolan för att ha geografi, sedan börjar det ösregna då jag skall hem och jag blir blöt. Jag hade kallt, kände mej förkyld och vill bara gå och gömma mej under täcket, plus hemlängtan efter alla där hemma.

Men den dagen slutade inte så tragiskt som det låter,jag skypade med mamma som gjorde mej på bättre humör, jag och Finja gick på bio och såg "Midnight in Paris", som var riktigt bra och inte alls som vi hade förväntat oss. Vi råkade träffa Heidi och Lucia och bestämmde sådär lite spontant att det blir en sväng till Birmingham på lördag (som jag berättar om senare). Och sist men inte minst min saknade Hetti sa att hon kanske kommer till London i novermber, jag hoppade omkring en stund av lycka! Så en e dålig dag gick och blev till en riktigt bra dag till slut :)


BIO



Tanken på att se saknade Hetti förgyllde verkligen min dag

Kommentarer
Postat av: erica

ja saknar också hetti :(

2011-10-10 @ 00:38:19
URL: http://ericanieminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0