this is the end of summer

Igår kväll bestämde vi oss för att gå ner till stan där de firade the end of summer. Det påminde väldigt mycket om konstens natt, bara mycket mysigare fiilis. De hade de bästa & största fyrverkerierna jag sett, wow !

Idag gick jag och Finja på bio för att se filmen One day, väldigt brittisk, helt okej. Det är kul att jag inte längre är så vilsen här i staden, jag, med noll lokalsinne hittar här! Imorgon blir det att vakna upp tidigt och fara till skolan för att få information och välja vilka ämnen vi vill läsa. Hoppas ni alla har det lika bra i Finland som jag har det här. (Oj vad svårt det är att skriva svenska då man bara pratar engelska)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0