Happy Birthday Laura!

Nu är jag ganska stolt, de har inte gått flera månader sen mitt senaste inlägg! Nu skall jag berätta vad vi har gjort den senaste tiden. Efter yorkshire gick jag och drog på mej världens förskylning, hosta feber och snuva .. inga vidare. Lucia spelar violin i en stor orkester här så vi lovade att gå på hennes konsert, hostande satt jag mej igenom den och det var faktiskt vääldigt fint.

Förra helgen var det jättefint väder så på söndagen tog jag, Lucia och Russ hundarna upp för Malvern Hills som är en bit härifrån. Ungefär fyra gånger Öjberget skulle jag gissa ? Vi gick upp och ganska så tungt var det nog och på vägen ner börjar det ju såklart regna ..

Men idag är det Lauras födelsedag! Vi har småfirat hela veckan känns det som .. tårta redan på tisdag. Vi väckte Laura klockan 7 och vi hoppade på henne i sängen och hade en stor presentöppning i Russ och Debs säng. Många fina presenter fick hon. Vi har alla tagit ledigt från skolan för att åka till ett jättestort shopping center och senare ut på middag. Vi alla skulle vara klara klockan 10, vi trodde att vi skulle åka då, men istället så väntade Lauras första körlektion utanför dörren klockan kvart före 10 så nu väntar vi på att hon skall komma tillbaka. Mera bilder kommer senare av firandet.

Annors så är jag bara jätteglad hela tiden! Jag har så mycket att se fram emot, 2 veckor långt påsklov snart, mamma och pappa kommer och hälsar på, Hetti har bokat en London resa i slutet av April och Weekend festival biljetterna för augusti är inskaffade ! Allt är amazing.














Min biljett !


Här har ni en hmm intressant bild, Lucia i högklackat och jag brevid ..








längskillnad igen


i morse








Dagens tidning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0