happy day

Idag har det varit en bra dag, jag har varit på bra humör mest hela tiden och haft ett leende på läpparna känns det som. Dagan bestod av en lugn morgon en sväng in till stan och träffa Finja sedan skola för min del, träffa lite nytt folk och ha historia. Efter skolan gick jag och fixade en del överaskningar till vissa där hemma .. spännande. Åkte hem med Deb, hälsade på hennes föräldrar gick och handlade och kom hem. Jag har definitivt en ny favoritmat här i huset, "pastalåda" (hittar inte på nåt bättre namn) med maletkött (som på något underligt vis inte innehåller kött), ost, pesto och chaminjoner, nam! På kvällen tog vi det lungt med Dan och Laura, nördade oss med playstation och Laura fixade våra naglar, lyx. Imoron blir det att stiga upp tidit och dra sig iväg till skolan. Ha det bra!


paket på gång ..


och lite psykologi har jag också hunnit med idag


och i brist på intressanta bilder får ni en bild på vårt otroligt städade och organiserade skrivbord

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kollade in sakerna på bordet och konstaterade att största delen var dina Sara. . .Städa, städa. . . Kram!

2011-09-22 @ 05:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0