11 manitoba close

Här får ni några bilder på hur huset ser ut. Det är verkligen svårt att få bilder så man verkligen ser hur det ser ut, men jag försökte i alla fall. Jag giller verkligen vårt hus, det är så hemtrevligt! (det finns fler rum än de på bilderna)


En del av huset utifrån. Jag beundrar verkligen deras bil, en cabriolet med uppfällbart tak & röda lädersäten. En sån skulle jag kunna köra omkring i!


En liten del av bakgården



Vardagsrum nummer 1, här hänger vi mest med familjen, ser på tv och umgås








vardagsrum nummer 2








Jag blev så lycklig över något så vanligt som ett badkar

Kommentarer
Postat av: iPeter

ojj va fint hus di har! haha sori ja å e kommenttar varje inlägg :D

2011-09-03 @ 07:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0