/ˈwʊstə/

Idag måste jag och Finja stiga upp tidigt för att fara till skolan och skriva in oss och välja vad vi vill läsa. Jag valde english language & litterature, history, geography och film studies. Som tur kan jag byta ut ämnen om jag inte gillar dem. Skolan verkar nice och lärarna trevliga, det skall faktist bli ganska rolit att börja skolan för allt verkar så annorlunda än i Finland.

När vi var klara med det lunchade jag och Finja på Nando's, min favorit restaurang senast jag var i England. Efter det fortsatte vi med lite shopping och en break på Costa coffee, jag älskar verkligen Worcesters shoppinggata och själva staden! Jag saknar verkligen inte Vasa centrum, Worcester är så mycket mysigare. Jag känner mej verkligen hemma här efter bara några dagar. Om ni undrara så så borde man uttala Worcester som de står i rubriken.












Mitt ID-kort till skolan




Kommentarer
Postat av: hetti

lookes lovely!

2011-08-31 @ 19:38:15
Postat av: hetti

ha du käka lite franare? ;)

2011-08-31 @ 19:38:53
Postat av: Sara

Yes, franare it is! Eller chips actually over here

2011-08-31 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0