inget fel på måndag morgon

Idag är det skoldag som gäller. Och jag är hemma, fast klockan är halv 1. Finja stack iväg till skolan till 9 och min skoldag börjar först klockan 2. Det har varit en så skön morgon, att först få sova ut, sen ta en lång dusch utan att stressa för att hinna iväg i tid, ta hur lång tid som helst på sig att fixa sig, äta toast och dricka te framför tv:n och se på two and a half men marathon, gå på en promenad med hundarna, gå och hälsa på familjens bekanta med Russel (han börjar också jobba klockan 2) och bara ta det lungt. Det är konstigt hur mycket man kan hinna med en måndag morgon, det här kan jag nog vänja mej vid. Och det är också skönt att få vara för sej själv en stund, för många ensamma & tråkiga stunder blir det nog inte i det här huset.


Kommentarer
Postat av: hetti

va söt du e! jo du har det lite bättre ställt, här betyder måndag skoldag till 4 inkluderande ett prov -.-

2011-09-12 @ 18:35:17
Postat av: Sara

Ouuschh :/ ja tycker du tar första bästa flyg hit och börjar vara en del av mina chill måndagar (och onsdagar & fredagar) de sku va huippu :D men försök orka, kämpa hetti, kämpa!

2011-09-12 @ 19:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0