england är en bastu

Det är snart oktober men det är så otroligt varmt, känns minst lika varm som då vi hade några riktigt varma dagar mitt i sommaren i Finland! Jag har bara svettats och klagat över hur varmt det är men jag får väll vara glad antar jag att vi har fint väder, och så kommer det vara resten av veckan.. Jag har haft en bra dag träffat lite folk, solat och tagit det lungt i parken med Finja, haft historia och sedan blev det en liten shoppingrunda på stan med Deb och Finja. Jag kom just hem så nu är det väll att bara ta det lungt & göra lite läxor, men jag är så trött av att det är så varmt. Det är helt omöjligt att koncentrera sig i klassrummen.




och så testade jag en av Finjas absoluta favoriter, sushi och jag måste säga: kall sushi i en park en varm dag är supergott !

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, va konstigt. Här är de 10 grader och regn. Men njut av värmen och solen så länge som de varar :) Kram

2011-09-29 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0