drayton manor

Klockan 9 kom Tom och Dan och hämtade oss härifrån. Vi hoppade i bilen och med boomboxen i bakluckan på högsta volym körde vi iväg mot Drayton Manor. Resan dit tog ungefär en timme och vi kom fram precis när det öppnade. Då var det bara att börja åka, vi hade sån tur, stället var nästan tomt så vi köade inte en enda gång! Lauras pojkvän Dan är inte så förtjust i stora bergochdalbanor så vi hade en väskhållare på plats, perfekt. Efter att ha åkt igenom alla maskiner, blivit genomblöta, torkat, blött ner oss igen, ätit, gått och tittat på zoot i parken och åkt lite till var det dags att köra hem. Vi lyckades spendera nästan 7 timmar i parken. På vägen hem var det lite trafikstockning, något som jag som vasabo tycket att är ovanligt. Efter en stund kom orsaken fram, i diket ligger en bil uppochner i tusen bitar, ingen trevlig syn. Men jag måste bara säga att det här har varit en extra great dag!


Finja och Laura


Dan och Tom






Vi köpte "otroligt fina" regnrockar för att åka i en water ride. Jag kan säga er att de hjälpte inte mycket, det var som om någon skulle ha hällt ett par hinkar vatten på oss. Och dumma som vi var åkte vi i den flera gånger, utan våra fina jackor.








Hetti vet vad resultat av jag + fritt fall är. Fast det inte var ens nära på lika högt som i gröna lund så lyckades ja få ur mej många dumma ljud på vägen upp och några skrik på vägen ner. Vissa (Tom) tyckte det var ganska så lustigt






Vi hann med en snabb sväng till zoot också ..




5 personer i en liten bil som by the way lät som en mopo var lite trångt


Och vår fantastiska chaufför som hänger ut från fönstret (och mamma, eftersom jag vet att du är min ivrigaste läsare, han var riktigt bra på att köra och allt gick bra so no worries)





Kommentarer
Postat av: Finja

haha it was a nice trip :))

and i took most of these beautiful pictures :D

2011-09-09 @ 00:23:44
Postat av: Tuulia

ja bara älskar din blogg å alla härliga bilder du publicerar! keep it like this! ja saknar dig! <3

2011-09-11 @ 21:06:28
Postat av: Sara

Åååh va kul att du gillar den, ska försöka uppdatera så ofta som jag hinner ! :) du är också saknad Tuulia <3

2011-09-11 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0