a cup of tea

Här i England börjar dagen alltid med, surprise surprise, en kopp te. Frukosten här i England är så annorlunda jämfört med den i Finland.  Här sätter de inget pålägg på sitt bröd, vitt bröd med smör är vad de äter här, tog en stund att vänja sig vid det. Men nu är jag helt beroende av toast med jordnötssmör, nyttigt värre, men så gott! Men jag måste försöka att inte stoppa i mig det varje morgon, lite cornflakes duger också fast jordnötssmör toasten är min nya favorit.


Med den här farten rullar jag nog hem om 10 månader ..

Kommentarer
Postat av: hetti

hehe, te smakar säkert riktit gott ;) nämen dendär toasten ser nog delikat ut!

2011-09-02 @ 22:04:16
Postat av: tintin

super att du fick bloggen fixad! du är redan saknad men hoppas allt är så underbart som det verkar!! Jomppi hälsar :) kramar

2011-09-02 @ 22:09:55
Postat av: Sara

Hetti, toasten är verkligen delikat! & Tintin, du ska ta o hälsa Jomppi tillbaka, kramar :)

2011-09-02 @ 22:20:55
Postat av: Finja

I like fat girls <3

2011-09-03 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0