lunch @ the pub

Idag har jag tagit mej ur min sköna säng och släpat mej till skolan till klockan 9 för psykologi och film studies, men inget fel på det egentligen. 1 mötte jag och Finja upp Tim och Connor och gick för att ha en riktigt traditionell engelsk pub lunch, riktigt najjs. Finja och Connor förvann tillbaka till skolan efter en stund så de slutade med att jag och Tim satt och jämförde Finland och England över ett par glas pepsi i lite över en timme.. varför inte.

Så på söndag skall vi då tydligen och skrinna, riktigt roligt blir det säkert, speciellt då Connor och Tim har beskrivit hur otroligt dåliga de är på att skrinna. MEN nu är det så att eftersom jag är från Finland "the land where there's just snow and ice" skall jag tydligen vara mega duktig på att skrinna och kunna göra massor med häftiga saker. Well, sanningen kommer väll fram då jag sätter på mej skrinskorna på söndag. Men har allt som allt haft en supertrevlig dag med supertrevligt folk.

Men för att inte låta överoptimistisk får jag väll ta och nämna några småsaker som irriterar mej smått och krånglar till vardagen:


1 & 2 pence ! Kostar något 9,99 får men 1 pence tillbaka och efter stund har man en hel hög med totalt onödiga mynt som man inte vet vad man skall göra med ..


skolådan, om man har bråttom på morgonen för att hinna till bussen är det int så kul att gräva och leta efter sina skor och försöka hitta andra paret.. och högen bara växer o växer o växer (men jag har ju en fördel jag kan bara ta och spana efter dom riktigt jättesmåa skorna :) )




Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför använder du inte Visa-electron då skulle du undvika det ena problemet?

2011-10-07 @ 07:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0