no sweet sixteen anymore

Nu är jag alltså 17 år då, hur gammal som helst haha. Jag hade en supernice födelsedag igår, på morgonen kommer familjen och grattar mej med ett paket som mamma och pappa hade skickat (som jag trodde att inte hade kommit, men de hade gömt det) med massor med trevliga saker i, och sen var det skola som gällde. Och tack vare facebook visste faktiskt folk att det var min födelsedag en del grattiskramar blev det också. Då jag slutade kom Finja med som stöd då vi åter igen besökte rings & needles, dehär gången för att göra en piercing i uppe i örat på mej. Lite ont gjorde det ju, men överlevde gjorde jag. Känns som då jag var mindre då jag fick göra ett till hål i örat för varje födelsedag. Då jag kommer hem så väntar en stor hög med paket på bordet som jag inte alls förväntat mej. Familjen (och Dan) hade köpt mej choklad, ett presentkort till river island (lovely klädbutik!), massor med fina hårprodukter till blondt hår och borstar, bodylotions och olika badgrejjer och krämer, ett paket med olika läppglans, ett paraply (som säkert kommer behövas) och så fick jag ett halsband av Finja. Jag hade aldrig trott att familjen skulle ge mej så mycket, jag blev så glad och förvånad. Till middag lagade Deb det vad jag hade önskat att vi skulle äta och till efterätt blev det chokladkaka med ljus i. Myste med Finja och Laura en stund på kvällen före hennes kusin Jordan och hans vän Ollie kom och hämtade oss (i hans mini cooper) för en liten körtur och sväng in till stan, en rolig avslutning på dagen blev det. Måste bara säga att jag har haft en jättebra dag och tack alla som önskat grattis och skickat kort! Och idag blir det samma sak igen, för det är Finjas födelsedag!


en liten, men urgod kaka (förresten tack mamma för koftan)


en glad 17-årig Sara


dödsallvarlig före piercingen


en ring i örat blev det

Finja, Laura och Deb framför en del av mina paket från dem

Kommentarer
Postat av: Tintin

Hoppas mitt meddlande kom fram, om de int ha gjort de ska man ha nå speciellt riktnummer eller liknande? :) grattis igen sjuttonåringen! Tusentals kramar <3

2011-10-21 @ 11:52:35
Postat av: Sara

Ditt meddelande kom int fram, fö ja har en ny nummer här igen men tack tack jättemycke :D Kramar tillbaka härifrån england ! <3

2011-10-21 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0